Natten till söndag.



Kl är 4 och jag har precis tagit en dusch och rakat bena med min nya rakhyvel "Breeze" :) den var ju helt underbar..


Idag så har jag hållt på hela dan sen jag vaknade, jag och jesper gjorde iordning mycket i huset, som gardiner och bord osv.. efter det så åkte vi till Willys och handlade mat för 2000 kr. Galet ju! mat för 2 mån typ =)
Efter att ha spenderat 1 tim i Willys så ville Jesper att vi skulle hem till hans mamma och hälsa på, jag var ju skitnervös! Det var ju första gången.. men allt gick så bra och hon är en ängel från skillnad till vissa andra "svärmorsor"
Jag har lite små planer för imorrn.. jag tänkte ta lite bilder på jesper och mig vid stranden, det är bara en idé men jag vill verkligen. Då kan man ju förstora de och hänga upp de på väggen som tavlor. Men en sak vet jag säkert iaf och dte är att jag ska mysa hela morgonen, och sedan laga "Amerikanskt frukost" Bacon,ägg och bönor osv.
Tänkte köpa en ny kamera också, skanog köpa den jag spanat in länge på teknik magasinet. 10,1 MPX och 5x zoom etc.
Får se..

Grejj of the day? : När vi var på willys och hade handlat klart så kollade Jesper på mig och sa " I love you" jag blev alldeles överlycklig juh. Känns så bra..  det var första gången han sa det till mig.
Underbart.. kärlek är underbart.

Nåja jag orkar inte blogga mer.. är ganska trött.

Kram!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0