School.


Ni ser! Jag vaknade trots allt, trots att jag somnade sent och vaknade minst 10 ggr utan att någon snarkade högre än min mormor(och hon är värst,eller var..) :)
Jag vaknade upp 5:50, samma tid som Jesper eller nja.. kanske tidigare. Han har den där väckarklockan "Philips" som progressivt lyser upp sovrummet som att det vore solen som skiner + att han har satt på ljud på den"Fåglar som pökar" typ hah.

Nu sitter jag här, halvdöd med kaffe och smörgås bredvid mig. Ska ut och fota snart, vet redan vad jag ska fota. Temat är Miljö.. det finns ju hur många underbara saker somhelst att fota.
Synd att man bara inte har ork för det.. :(
Har religion efter lunch, skönt det ska bli! Älskar att prata (studera) religion, jag knäcker ju alla ;)
Beats naturvetenskap iaf..

GTG!

Wonderful!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0