Tisdag



Hello alla!

Hoppas det är bra med er..

Sitter i skolan nu.. har varit i stan med Jesper på ett möte. Har inte alls sovit många timmar så jag kommer nog däcka när jag kommer hem. Känner mig lite illamående också.. urk! :/ Lyckades få i mig en banan iaf :)
Jag har inte uppdaterat på ett tag.. som sagt mådde lite dåligt i helgen men det är bättre nu. Var lite ledsen.. alla har sina upp och ner dagar. Ska bli så skönt med sportlovet nästa vecka! Vi ska kolla på möbler då och kanske åka bort över helgen  nästa helg..sköööööönt!! Egentligen är jag lite sugen på att åka till landstället, saknar familjen får se hur det blir.
Jag var inte ens i skolan igår.. så pass dåligt mådde ja i helgen :/ får lägga av att "skolka" annars blir det inga pengar, and no money means no funny.

Oj måste kila iväg.. måste gå till csn, och lektionen börjar snart fuck!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0