Torsdag.



Nu har jag gjort om bloggen en del, blivit lite rastlös eller ganska mycket. Biter på naglarna och har myrkrypningar i bena, suttit här nästan 2 timmar. Får fixa mer senare :)


Vilken dålig natt det var, kunde inte sova fan och jag som skulle till skolan :/. Var aldelles sprallig i bena, hade ont i magen, som någon slags tryck typ, och Jesper snarkade som vanligt. :)
Vetefan när jag somnade..typ 3, vaknade upp kl 6,kunde inte somna om så jag drack lite varm mjölk och efter någon timma kunde jag somna om. Tror nog att det beror på att jag slutat med en del tabletter som har med sömnen att göra. Imorgon får jag fan skärpa till mig, måste verkligen till skolan, ligger redan lite efter.

Ska hoppa in i duschen nu och göra mig iordning. Puss & kram!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0