When the past is trying to get u..



Hej!

Dålig med att uppdatera nuförtiden jag vet. Har inte kunnat, när jag väl kan eller vill så är jag för trött för det eller så knasar datan sig.

Idag så har jag städat (mycket) och ätit indisk mat i Kungens kurva + kollat in möbler.
Tips? Ät aldrig där, det finns en liten restuarang där vid "Finn soffor" en indisk.. Jag blev fan matförgiftad eller något.
Ush ush.. maten var ju god, förutom att man kunde känna att kyckligen var lite halvgammal typ, men den var nog många mån gammal. Fick jätteont i magen och började spy så fort jag kom hem. Ush..Nu är det väl någorlunda bättre.. har fort lite ont men spyr ej.

Har faktiskt tänkt på Jimmie en del.. saknat honom. Gör det.. inte sakna som jag vill ha tillbaks honom utan jag saknar honom som en människa som en vän som en människa som jag har minnen med.
Jag undrar hur han mår,vad han gör osv.. Dumt att det blev slut på det sättet, vi kunde iaf sluta som vänner typ. Jag undrar om han har blivit stark psykiskt eller bara inte bryr sig.. Han har väl ordnad ekonomi nu tror jag.. tack vare mig.
aja fuck it. Med tiden så visar det mesta sig för honom..

Buhu! Nu känner jag maten igen.. urk. Får väl dricka mjölk och försöka sömsa bredvid Jesper. :)

G.night.
  Hoppas du mår bra Jimmie vart du än är, vad du än gör. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0