Yesterday is not tomorrow.



Hej alla! hoppas allt är bra med er? ;)

som ni kan se så har jag gjort om lite i bloggen, det såg ju förjävligt ut. Kanske bättre nu?
Dagens "nyheter"..

Jag har storstädat hela morgonen för att Jesper kallade sig själv för "hemmafru" bara för att han fick plocka lite haha. stackarn.. Ne men hursomhelst, jag åkte iväg till globen efter det, han hämtade upp mig och jag bad han lägga sig i ett bad och koppla av medans jag lagade mat åt honom. Kyckling tacos blev det!
Jag har pimpat upp mig idag typ.. solat och färgat håret. Det blev mörkblond.
Jag fattar inte hur jag ska orka gå upp kl 8 imorgon när jag kommer inte kunna somna förräns..nja ni vet.

Fan vad jag fastnar för catpower varje gång jag hör henne.. hon knäcker! <3
Jag är verkligen glad att leva i nuet.. känns skönt. Depp grejjen försvann efter nån timma eller så, det behövdes tror jag. Polisen har regelbunden kontakt med mig ang Jimmie men jag tänker inte bry mig längre. Torkar mina händer från det.. han gömmer sig och det är fan inte mitt problem.

Äntligen är mamma och pappa hemma från Thailand. Jag bad de köpa Buddha grejjer till mig som jag kan ha i lägenheten och pappa köpte nån vacker  klänning eller något, men har bra smak,som moi!

Jag hoppas fan att jag vaknar upp imorrn, måste verkligen det. Men jag älskar verkligen att blogga :)

Ska forsätta lyssna på henne tills jag somnar och håret torkar, vet inte ens hur det ser ut än.
Kram/ Natalie



 I cannes,sommras.



Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0