Att skilja sig från sig själv..



Hej alla söta läsare!

Dålig uppdatering, men som vanligt har det varit en massa att göra och mer att göra alla dagar framöver, imorgon skulle vara den enda dagen jag trodde jag skulle kunna bara vila och ta det lungt men icke sa nicke. Ska köpa möbler, hämta upp en sak från Jesper och mycket mer.
Jag sitter och funderar på vilket köksbord jag ska köpa, det finns en på jysk som ser jävligt bra ut plus att den är billig eller den på Mio som jag velat ha en lång tid.
Jag ska beställa vita skinsoffor från italien och det kommer att ta ca 2-3 mån att få hit de, jag kunde ha köpt de som var där för 22000 men jag vill ha nya, som  tur är har jag temporära svarta skinsoffor.


Åh vad jag ska inreda! :)

Nu måste jag forsätta kolla på 2an, handlar om cornelis. + att jag äntligen laddat ner kungfu panda.

Varför jag har den rubriken är för att jag ska tävla med min moster om vem som gör den bästa dikten med den titeln ovanför. Uppdaterar mer senare...
Ni kan gärna lämna in tips? ;)

L...

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0