Bara en fas..




Hej!


Jag har mått ganska dåligt som ni säkert redan vet men jag glömde att fråga Gud om hjälp.. jag gjorde det och mina böner blev hörda.
Allt var så stressigt och jobbigt just då,problemen tog över och blablabla
Struntsamma saker och ting har löst sig, och det är jag väldigt glad över.


Idag har det verkligen varit en stressig dag! Städning från kl 14 till 23, hämtat möbler och sorterat ALLT på en dag! alltså har jag flyttat, Det är en mysig 2a i hagsätra,synd att jag inte har sladden till mobilen så ni kan se hur lägenheten ser ut.
Läg var ren men jag är riktigt pedantisk så..
Jag kunde ju ha gjort det imorgon också istället för att stressa hela dan men imorrn kan jag inte.

Det är fotografering som gäller imorgon,det kommer nog ta ca 4-5 tim,för vad tänker jag inte säga ännu :)
Skönt det ska bli.. det var ett tag sedan, men IUK magen ser ju ut som en jävla luftballong och jag kommer nog se ganska sliten ut för att jag har hållt på hela dan.
Äsh de ju proffessionella så de får ordna upp mig extra mycket ^^.

Ne nu ska jag försöka få min skönhetssömn om jag nu kmr att somna.

Kram / Natalie

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0