Battle in Seattlle




Äntligen är jag klar med alla filmer jag kollat på :)

Kollade på Kung fu panda,den var skitrolig, sedan såg jag på en film som heter Battle in seattlle Jag rekommenderar den starkt till er läsare och jag kommer att rekommendera den till alla jag känner. Stark film,handlar om demokrati skulle man nästan kunna säga och mycket mer. Man blir verkligen gripen av den. Den är byggd på sann historia vilket gör filmen ännu mer lockande.
Den finns att ladda ner på tankafett.com för er som laddar ner filmer.

Efter jag kollat på filmen så blev jag ganska besviken på alla människor som nämner ordet demokrati utan att veta vad det är. Folk nämner det till höger och vänster men när det kommer till kritan så existerar inte ens demokrati överhuvudtaget.

struntsamma... hursomhelst så jag kan inte somna,inte för att jag har försökt men det känns så trots att jag tagit en sömntablett. Måste vara sömntabletterna som är skit, de är egentligen till för barn eller gravida som har svårt att sova. Men de är skonsamma iaf! ;)

Fick en liten överasskning idag när jag kom hem, 3 jätte fina rosor med en lapp där det stod " Jag älskar dig min fru" heh.. inte för att jag gillar sånt men idag så gjorde jag det.

Äsh ska försöka sömsa.. Godnatt / Love N



Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0