Desto större kärlek, desto större smärta.




Buhu vilken dålig start det var på dan, fick ett samtal utav polisen ang Jimmie. Hans mamma hade anmält honom försvunnen vilket jag tänkte göra idag. Hursomhelst så var jag för trött att diskutera med henne så jag ringde upp henne senare under dagen och tipsade henne hur man ska få tag på Jimmie.. som tex: Vart tog han ut pengar sist osv.
Sedan så ringde jag upp Jimmie´s mamma och berättade det och jag ville ha namnet på hans farmor och farfar men hon är som hon är och det slutade bara med att jag sa "Ursäkta mig att jag bryr mig om din son".
10 min senare så ringer Jimmies syster och anklagar mig för att jag har snackat en massa skit om J´s mamma typ att hon är knarkare osv osv...
Alltså det här är ju helt sjukt!

Hur fan kan de människorna döma mig och hata mig efter allt jag gjort för  Jimmie? Jag gav han mat,kläder,tak över huvudet och kärlek. Första gången han var fri från behandlingshem så länge, tack vare mig!!!!
Men inte någon av de kunde ringa och tacka mig eller fråga hur JAG mådde. Som när jag var med Jimmie på sjukhuset och var vaken 48 tim för att kolla hans puls medans de stack hem.
Skitfolk, kan inte ens vara tacksamma eller ens snälla. Jag ska sluta bry mig.. de tror ju att de vet det bösta för honom men men tiden får visa vem som gjort vad etc.


Anyway! Efter det så drog jag iväg till moster och shoppade på ikea, love ikea :) Köpte prylar för 5 000 men mest saker som man behöver typ. Jag köpte någon som jag längtat efter. De finns på barnavdelningen, det är lampor (blåa,röda eller gröna) Jag köpte sex st, blåa och röda. De var dyra men det var värt det

Ska visa lite bilder imorrn.. nu ska ja försöka sova och lyssna på låten nedanför. Exet ringde nyss och grät som vanligt..

Ha det bra alla (h)

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0