Godmorgon!



Glömde ju skriva vadmin grejj of the day var igår..


Det var när jag och Jesper försökte skoja lite och försöka se om det funkar med telepati, han skulle tänka på en sak och jag skulle gissa vad det var. Vi satt tysta i 4 min och jag sa till honom " Jag ser paradis,något underbart" Han öppnade ögonen och sa "Jag såg dig och våra framtida barn,jag såg en dotter"( med tårar i ögonen)

Det där var... åh.. underbart.
Fastän vi har gått så fort fram så känner jag verkligen lycka och det han sa fick mig bara att tänka mer positivt ang oss.
:)

Ne nu måste jag kila iväg.. masssa grejjer att göra.Shoppa,hålla kontakten med polisen ang Jimmie för att jag har anmält honom försvunnen osv.... Hoppas ni får en underbar dag!
PUSS!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0