Hello Mr love.

HEJ!

OJOJ! Vilken dag det har varit..
Allt började med att jag vaknade upp kl 10 på morgonen för att någon plingade på dörren, och gissa vem det kan vart? Jo mitt ex-ex han som ringde igår etc.
Han kom med röda rosor och ett kort där det stog jag älskar dig osv.

Han har verkligen hållt på hela dagen, han har sagt saker som "jag vill dö","jag ska till sjukhuset, jag har fått stesolid" "jag vill förlova mig med dig, jag har 2 lägh och blablablaba..
fram tills kl 22.

Jobbigt värre men jag har gjort det klart och tydligt för honom att det inte är något mellan oss och har nog aldig varit det på riktigt. Men jag undrar varför han just nu dyker upp i mitt liv? för att sabbotera allt eller för att det är meningen?
Har ingen aning, allt jag vet är att jag mår bra så som jag har det och jag orkar inte ha mer drama.
Jag vet inte själv hur allt kmr sluta men det kändes rätt, det valet jag tog.

Sen så har Jimmie´s mamma ringt mig och frågat om honom, kärring jävel det var ju hon som förstörde allt och såg till att jag fick missfall. Men jag pratade lungt och sansat med henne och sa sanningen, mer kunde jag inte göra.

efter all skit så träffade jag Mr J, han hade slutat jobbet och varit hos läkarn,han har brutit tån och hela hans fot är helt blå och röd,stckarn :( Vi åkte iaf till mediamarkt och kollade på digitalkamera plus möbler på mio.

Vi hittade verkligen det vi ville ha, känns skönt. Nu ligger King kong och sover efter en lång dag. Jag kallar han för King kong haha :)
Han är ju min lilla söta king kong :D

Jag kastade iaf blommorna från exet och ska radera alla 50 sms jag fått på en dag. Helt otroligt!

Jag och king kong skulle åka bort över helgen någon slags kryssning men jag tror nog att jag beställer 2 biljetter till Paris över helgen, får se. Puss!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0