Superboring saturday.


Vad tråkigt det kan bli? :/
Jag var helt beredd att gå utanför dörren idag och hälsa på släktingar, jag hade gjort iordning mig också :( men nu är jag inte på humör längre. Ja just det jag glömde skriva igår att jag solade för första gången på 4 mån, så jag e helt röd överallt. Just därför valde jag att gå till släktingarna istället för någon annan.

Ska strax laga mat, det blir Spaghetti och köttbullar, ni vet som lady & lufsen åt tillsammans :).
Fan, det finns bara fullkorns spaghetti, undra hur det kmr att smaka :/
Jag måste göra något.. kan inte forsätta såhär, sitta hemma och dega och vänta på att nån bra film ska dyka upp.

Man om nu bara hade bra ekonomi då kunde man ju gå på bio eller göra något annat, blev bjuden till Hotellet idag men jag orkar inte festa,spec med den här solbrännan.
Buuuuhhhhh.... :(

Svårt att välja.. men jag funderar att köpa någon av dessa mattor och det soffbordet såvida jag inte hittar en finare.


 Från MIO pris:4.900:-.

 Från MIO pris:6.800:-

Soffbord från Jysk, Pris: 899:-

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0