I wanna be in a city that doesn´t sleep.



Natten till lördag! ätligen.. första gången jag kan verkligen spendera tid med jesper.

Idag så har jag varit ute sen kl 11 typ, hämta medicin från psyk och jag sa till att jag ska prata med läkarn på måndag. Jag ska säga att jag vill ta bort allt som är farligt för ett foster även mig själv. Just nu så går jag på "tunga" mediciner som innehåller benz och skit.
Varför jag harvalt att säga det är för att jag vill ha framöver och jag vill verkligen inte få missfall igen. Jag skulle bara dö typ.. men men det får bli Guds vilja.

Sedan var jag på ikea och bytte ut sovrumsborden och köpte lite saker till. Jag blir galen när jag är där, jag shoppar loss ffs! Ni ska få se bästa inköpen =)

Vi har så mycket att göra imorgon, lägga upp alla saker som ja köpt osv. Jag är fortfarande chockad över hur saker gått så snabbt men som jag sa till Jesper idag, vi har väntat på lyckan för länge, varför vänta mer? det är sant ju.. :)

Ne ska sluta blogga nu.. känner mig tröttttttttttttttt!! psykiskt, varit en tuff vecka psykiskt.
Puss och kram! (h)
 Hur kan man bli att älska henne`? hon är ju bara bäst.

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0