Stoppa klockan.



Hej!
det var ett litet tag sedan jag uppdaterat men haft saker och göra och mött en människa som f*ckar mitt huvud, mitt ex. Inte Jimmie utan innan J.
Jag fattar inte.. allt är ju så bra, jag känner mig bra stabil, redo att ha familj och trygghet,kärlek och helt plötsligt så dyker han upp och vill ha mig mer än han någonsin vill velat. Jag var dum nog att träffa honom, jag ville bara avsluta kapitlet för enligt honom så var det inte så och det har nästan gått 1 år.
Men det slutade med att han började gråta efter mig och sa att han skulle ta livet av sig osv... VAFAN! det var droppen typ, ett hot liksom. Men nu vet han hur jag kände mig när jag var med honom. Fast jag mådde dock värre.

Han trakasserar Mig och" Mr J",ska´inte skriva hans fullständiga namn ännu :)
Jag menar allt var så bra men så baaaaaaaaaaaaaaaaaa kom han fuck fuck fuck fuck.


HATAR EX!!!!!!!!!!!!!!! ush ush ush, han fick sin jävla chans i hela 2 år och NU vill han ha det jag velat hela tiden med honom. Han får skylla sig själv, han tog .

Nu ringde han igen, sitter och babblar att ja ska tillbaks till honom och han tänker forsätta terrórisera mig och mr J vfafan då.

JAG SKA STOPPA KL! det sa min psykolog och det ska ja göra också.

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0