It´s a new day!




Nu har det gått några dagar och det livet är bättre än vad jag trodde att det skulle vara.
Jag som trodde att jag skulle sitta och deppa 24 H pga av knarkare, men icke sa nicke.
Jag har reflekterat och tänkt mycket, även under den tiden jag var tillsammans med J så kom jag på att det är ingen idé att sitta och tänka på honom när man redan vet hur det ska sluta.
Nu är det dags för honom att försöka stå på sina egna ben! Och jag orkar inte vara någons mammma.

Allt verkar gå lite fort fram men jag ska inte klaga, jag har det bättre än vad jag trodde jag skulle ha det.
I have something u don´t have :)

Man vågar inte skriva så mycket om vad som hänt exakt för att det har gått så fort fram , jag kommer nog skriva om det tills det blir mer.. nja... säkert!
Det jag kan skriva är att kärleken kommer när man minst anar det <3

Kanske ska kolla på möbler idag men det är så jävla jobbigt jag vill ju shoppa ihjäl mig och ha en stor bil som jag kan lägga alla saker i men det verkar inte som att det kommer bli så :(
Shoppade kläder,smink,skor igår.. Vad skönt det känns när man köper riktiga varor, riktiga klädesmärken som är sköna och snygga att ta på sig. Jag ångrar inte mina köp trots att jag spenderade liiite för mycket.

Ska sluta blogga nu så jag kan göra någon nytta här i huset.
Kram!



Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0