Last first kiss.

Hej!

Ni har jag äntligen ändrat lite i bloggen,var så trött på det gråa, ush det såg verkligen "deppat"ut. Men jag är  inte klar ännu, orkar nog inte fixa mer kl börjar bli mycket. Fattar ingenting, jag sov från 19 till 22 ändå så är jag trött nu... kanske för att det har varit stressigt de senaste dagarna?
Hursomhelst så har jag lite saker att ordna upp imorgon, och det börjar ganska tidigt.
Men på eftermiddan ska jag iaf ordna upp lite saker åt mamma, hon och pappa åker till Thailand på måndag ( På MIn födelsedag) och hon hinner inte göra allt sj imorgon.

Jag undrar hur min födelsedag kommer att se ut? Jag kommer nog stänga in mig i ett rum och dricka whisky eller nått säkert..

Idag har det varit ganska lungt ändå till skillnad från de senaste veckorna. Bakade scones för 3 tim sedan, det blev supergoda! + att det är gott att äta det till frukost.

Det känns som att mitt liv kommer att förändras på ett bra sätt.. jag känner något jag inte känt på länge, undra vad det kan vara huh?  Lite fjärilar i magen kanske?  :)
Jag kommer nog blogga om det mer framöver tror jag.

Jag har verkligen fastnat för en låt..den där nedanför. Orden är så..ah det går inte förklara. Typ det alla "Cupid-lovers" vill ha i sitt liv. Jag reflekterar verkligen över mina tidigare förhållanden, några få kanske var onödiga men nu börjar jag förstå att det har verkligen sin mening. Det kommer att visa sig framöver.det jag gått igenom och lärt mig.

Jag kommer ihåg när jag skev i bloggen hur jag föraktade ordet kär, utan älska är något mer unikt och trovärdigt.
Men att vara förälskad? Är det samma eller är det 2 in 1?
Jag är så full av kärlek idag jag vet inte varför.. men det är väl positivt tror jag. ;)
G.Night sötnosar.





Can I talk to you for a second
I just have a few things I wanna tell you
Don't be nervous


When it comes to you I wouldn't change a thing
I wouldn't even change the things I could change
Cause baby your perfect, perfect to me
Simply means that you are perfect for me
Your the answer to a prayer I haven't prayed
Gotta me ready to settle down
I think I wanna say, I'm falling in love with you
I'm so feeling all of this
Baby I'm praying that your.......


My last first kiss
Baby want you be my last time kissing somebody
For the very first time
All my ladies say la la la la la
Our first time making love
Baby I pray that this is the last time that I
Make love to for the very first time
My ladies say la la la la la

Feel what I'm saying I hope that your the last
Somebody to take me home to meet his mom and dad
I hope that it's the last first
Time I say I love you
Hope that it's the last first
Time you say you love me too
Don't wanna ever kiss and say goodbye
If you just wanna kick it
Then your wasting my time
Cause my plan is to not just have a hit and quit
My plan is to make you........

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0