To live is to suffer,and to survive u have to find the meaning in the suffer..



Är så jävla trött på allt.. jag orkar inte med det här längre, jag har kämpat och gjort allt för att det ska bli bra men jag tycks inte lyckas.  Jag vet inte ens vad jag ha gjort för fel för att det ska vara såhär svårt,skitigt? Ingen familj, inga pengar och mer problem kommer nog att uppstå säkert.
Jag gav alla hjälp när de behlvde mig och när jag själv behöver hjälp så spelar alla så jävla dumma.

Varför ser det ut som att det är bara jag som har det skitigt och haft det? Var jag dömd sen jag föddes?

De senaste dygnen har jag tänkt på hur skönt det skulle vara att slippa allt, försvinna för gott. Med andra ord ta livet av mig..
Ibland så önskar jag att jag aldrig hade vaknat upp i Juni när jag försökte begå självmord.
Nu önskar jag det ännu mer..
Bara ta en kniv och skära pulsådern..
Ingen mer jävla överdos, det finns ju alltid chans att jag kan vakna upp..
När jag väl kommer att vara 6 m under jorden så vill jag inte att en enda människa ska besöka min grav. Jag hoppas att varenda jävel där ute som kommer låtsas sörja mig drar åt helvete.
Jag kommer nog iaf vara där, självmord är ju en synd. Det är ju mord trots allt.


Mitt liv i en låt..

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0