If i ever fall in love again..


Hej..

Äntligen kan jag sitta och blogga, längtat efter det :) ändrat i bloggen igen,tycker att det ser bra ut nu,
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att laga mat,installerat digitalboxen, och TÄNKT!
Vilken digitalbox jag har, (Conax,samsung) Man kan spela in filmer direkt från tv:n osv. :)

Har kollat på nätet lite efter en nytt köksbord och säng plus soffbord. Det är så jävla svårt! man vet ju inte vad man ska köpa till vardagsrummet förräns man har hittat den rätta soffan.

Jag orkar inte blogga mer,måste lyssna på en massa kärlekslåtar känner jag..

Självklart så får ni lyssna också..

G.Night





<---- Bäst!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0