Everyone I know goes away in the end


MITT VIKTIGASTE BLOGGINLÄGG.

Jag vet hur jag ska skriva eller formulera mig..
Jag har skrivit i många dagar nu hur jag mått osv.
Jag och Jimmie har varit tillsammans ett tag. Under hela den tiden har jag hindrat han från att göra det han vill göra, och det är knarka och festa. Jag har hållt honom ren under den tiden vi var tillsammans. Jag har försökt mitt bästa, jag gav han mat,kläder tak över huvudet + pengar.
Jag skriver som det är. Jimmie är en del av mitt liv och kommer alltid att vara det.. men kärleken försvann och tilliten dag för dag efter att han lämnade mig i sticket när jag fick missfall en mån och knarkade ihjäl sig. Ändå!

Tog jag honom tillbaks och forsatte ge han det som ingen annan kunde ge honom.
De senaste dygnen eller veckan så har jag varit ganska kall mot honom, jag har varit förvirrad, alltid trott att han ska göra samma sak så fort han får chansen.

Idag gjorde han det, för ca 1 timma sedan. Jag har varit ute och bara varit för mig för själv och reflekterat kan man säga, jag besvarade inte Jimmie´s sms (2 st) för att jag orkade inte helt enkelt. Jag ser inte det som en anledningen till att han ska dra.

När jag träffade honom på väg hem i centrum så hade han en stor påse med alla kläder i ( som jag köpt ) och han kallade mig för lögnare osv.. Det enda jag sa var " Bra att du kunde leva på mig så länge du kunde, bra att du har kläder som jag köpt åt dig, bra att du hade mat och tak över huvudet men nu har du fått chansen att vara någonannanstans"

Sen gick jag iväg..  Jag hade en tyngd i mitt hjärta, jag kom hem satte mig ner och började att be, inte bara för min skull utan mer för Jimmie.
Jag bad att Gud ska vara med honom, ge han styrka nog så att han avstår från knark och kan stå på sina egna fötter.

Jag vet inte om det är Guds vilja det som skedde idag, jag vet inte vad Guds vilja är  överhuvudtaget ,Just nu vet jag ingenting, jag har bara ångest är orolig för det som kommer att ske, mitt psyke,Jimmie, mitt liv, och såmycket mer.

Just därför har jag mått dåligt, för att jag känt att jag och Jimmie inte hade det livet normala människor ska ha utan jag kände att jag bara höll han ren från droger och ville försöka inse vilken bra människa han är utan droger. VILKET HAN ÄR!

Jag är ledsen och kommer vara det ett bra tag tror jag.. jag önskar jag kunde visa mer känslor för honom än att bara ignorera honom varje gång han försökte mysa med mig eller kyssa mig. Jag fäller även tårar nu när jag skriver detta inlägg

Jimmie är världens bästa kille och jag älskar honom från hela mitt hjärta.. jag hoppas att han får ett bra liv framöver och jag önskar jag inte föddes till denna värld så att jag inte skulle få gå igenom detta. Såra mig själv och såra andra.

Jag måste slutta blogga för att jag både hyperventilerar och gråter.


I hurt myself today
To see if I still feel
I focus on the pain
The only thing that's real
The needle tears a hold
The old familiar sting
Try to kill it all away
But I remember everything


What have I become
My sweetest friend
Everyone I know goes away
In the end
And you could have it all
My empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt

I wear this crown of thorns
Upon my liar's chair
Full of broken thoughts
I cannot repair
Beneath the stains of time
The feelings disappear
You are someone else
I am still right here


If I could start again
A million miles away
I would keep myself
I would find a way

Något att skriva?:)
Postat av: Naylo på playahead!

KNARKA DU OCKSÅ! lovar att det känns bättre! maila mig om du har frågor!

2009-01-24 @ 01:40:49

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0