Natten till måndag.



Hello!

Guuuud vad trött jag är.. jag är helt slut, vissa av er kanske tror att det är lätt att plåtas etc men tro mig idag så var det inte det!spec om det är ca 160 bilder..
Imorgon är det ca 10 olika möten så jag måste skippa skolan, tror nog att jag inte kommer kunna vakna kl kvart i 7 ändå.

Under sminkningen så gjorde jag något som jag kanske inte borde ha gjort.. men det kändes som att jag var tvungen att bara skriva det..till en viss person.
På vägen hem så grät jag i t-banan som tur var så var just den vagnen nästan tom.

Bilderna belv ganska bra faktiskt, kan dock inte visa de just nu förutom en, den ligger till vänster om bloggen som ni kan se.

Jag vet inte vad jag gör längre,eller vad jag vill känns det som. Måste komma bort ett tag tror jag,ensam så jag kan tänka och reflektera över vissa saker som tex; Beslut osv. Typ Scandic svit rum eller sheraton över helgen.. skulle inte skada.

Jag har gjort om bloggen lite.. ser det bättre ut än innan? kanske lite för grått men skitsamma får fixa mer när jag har tid.


Nåja alla söta Goodnight


/Love Natalie


Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0