Natten till torsdag. + BILDER



Hej alla söta läsare!

Jag är verkligen glad att jag fick sladden att funka till min nya mob så nu kan jag äntigen lägga upp bilder ! :)
Känns så tråkigt utan bilder..

Dagens nyheter? Som igår så vaknad ejag upp att för att någon plingade på dörren, egentligen villle jag inte öppna men det blev så till slut.
Jag fick ett brev från exet tydligen ska det vara sista gången han är på mig? :/
Trodde att det redan skulle vara så. Jag hatar det, man blir så jävla förvirrad och förlorar all glädje.
Struntsamma, han gick sin väg efter ett tag, känns tungt ändå. Känns som att jag sårar honom?
Men iofs det gör jag ju inte. Han valde att gå skilda vägar och jag har bara försökt gå vidare.

Det känns otroligt bra med Mr J, ´när han kom hem efter jobbet så var jag inställd på att åka iväg och hälsa på familjen men det gick ju bara inte. han är för mysig att bara låta honom vara ensam. :)
I min förra förra blogg så hade jag en viss grejj jag skrev i varje blogginlägg och jag kallade det "Grejj of the day"
Ska börja med det.. man ska skippa det negativa och fokusera sig på det bästa som skett under dagen, det kan vara precis vadsomhelst bara man känner att det var bra.

Imorrn blir det storhandla på willys, vad skönt! jag har spenderat alldelles för mycket pengar på skit. Jag har gjort av med 10 000 på ca 4-5 dagar. Dålig vana..

Nu ska jag iaf kolla om Bris eller röda korset behöver lite hjälp, är super sugen att börja jobba där. Fastän det är gratis i vissa fall, men huvudsaker är att jag hjälper mina medmänniskor.
Det är väl vad min blogg är till för också på ett sätt, att försöka hjälpa andra som gått/gå igenom samma situation som mig.

Här kommer lite bilder iaf.. Puss och kram!
 Älskar den här bilden <3
 Haha där är jag i glasögon
 KÄRLEK!

  Ush ush killbaciller :)

 Mr J"Wooow" Jag " yeaaaah" haha


obs! Jag redigerar bloggen så ni vet, det ska inte se ut såhär egentligen.. ;)

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0