@ night.



Jag tror nog att min tid är inne.

Många människor i min omgivning som jag känner har gått igenom många eländen,misslyckanden,syndat och letat efter den "rätta" kärlek.
När de minst anade det så hittade de kärleken.  Men bara för det så slutar inte lidandet.. jag tror att alla människor lider.. speciellt om man försöker göra allt för kärlekens skull pga vi lever i denna värld som är full av onda människor etc.
Jag vet inte om min tid är inne nu men det känns som det.
Jag har kanske funnit kärlek vid rätt tidpunk, vid rätt tillfälle i livet. Som ni redan vet har jag alltid strävat efter kärlek,familj och trygghet.
Jag kanske har funnit det men jag kan inte veta till 100%, bara ´gud som avgör den saken. Jag har lagt mitt liv, min börda,kärleken i hans händer. Det som sker framöver vill jag att gud ska avgöra, det är hans vilja som ska ske.

Ni som läser tror kanske att jag är över religiös eller någon slags sektmedlem för att jag nämner Gud i många inlägg men det är jag inte. Jag är kristen och jag tror på de 3 budskapen " Tro, hopp och kärlek"

Jag har gjort fel många ggr,sårat många även Gud även mig själv. Tagit mina egna val och beslut utan att ens tänka mig för vad som väntar mig när jag väl tagit vissa beslut.

Nu återkommer jag till "Förnuft och känsla" jag ska gå in i det lite grann så ni förstår vad jag menar. Tidigare när jag skrev om det så handlade det om val och beslut jag skulle ta, om jag skulle gå på enbart känslorna eller förnuft eller tillochmed bägge två.
Jag hade inte hjärta nog att säga farväl till J, han gjorde sitt val och som sagt det underlättade mitt liv för att någonstans inne i mitt hjärta så sa något mig att han är inte den personen som jag kommer spendera mitt liv ¨med.


Skulle jag gått direkt på känsla skulle jag ha forsatt vara med Jimmie och kämpat tills jag skulle vara levande död. Men jag valde att gå på känsla och förnuft och det känns rätt.
Jag måste sluta oroa mig för morgondagen, och helt enkelt lära mig att leva i nuet och det är just det jag försöker.
Kapitel från från bibeln" Oroa er inte för morgondagen, den har nog med sina bekymmer och plåga" nått sånt..
Det är svårt att låta bli men det är så det ska vara för att kunna leva bra, må bra.

Jag kommer nog skriva lite mer om vad som hänt i mitt liv och vrf jag skriver detta inlägg men tiden är inte inne för det just nu.
Allt jag vet just nu är att jag kämpat för att hitta kärlek, och kanske...kanske så har jag hittat den.

Ska försöka sova nu.. har psyk imorrn bitti.

G.Night Love /N

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0