Nytt liv?



Måste varit den mest hemska natten jag gått igenom.. jag förstår inte hur jag lyckades vakna flera ggr trots att jag nästan överdoserade utav tabletter.
Flera ggr vaknade jag upp och trodde att allt bara var en dröm och att jimmie låg bredvid mig, plus att jag vaknade upp och skrek "JIMMIE" Flera ggr..

Ush ush ush.. jag hoppas att inte ens mina egna fiender får uppleva detta. Jag hamnade i någon helt annan värld igår natt, jag kunde inte sluta gråta och slå mig själv i hjärtat för att jag hade så enormt ont i bröstkorgen (ångest).

Idag när jag vaknade upp mådde jag bättre.. innan jag somnade sa jag till Gud "Låt nån av dina änglar vara med mig" så jag att kunde sluta gråta och somna..

Jag vaknade upp med ett helt nytt perspektiv på livet. Om han nu drog utan någon somhelst anledning så var det menat helt enkelt. Fått missfall 2 ggr med honom och jag tror verkligen att det är meningen. Flera ggr under min graviditet när jag var det så tänkte jag " Åh gud tänk om han skulle få någon slags psykos om bebisen skulle gråta och han skulle göa något mot bebisen." såna tankar dök upp..
Visst jag mår bra utav att jag gjorde Jimmie lycklig men han gjorde sitt val och det gjorde mitt val ännu lättare. Det kommer jag skriva om framöver.

Jag tänkte på ett nytt liv. Starta ett nytt liv... men om det skulle vara med Jimmie det var jag osäker på. Våran tid vi hade tillsammans kanske hade en mening, typ att jag skulle få låta honom se hur ett riktigt liv ska se ut. Åh vad jag har kämpat för att han skulle ha det bra. Att VI skulle få det bra.
Förra gången han stack så gjorde jag allt för honom, den här gången var jag beredd på det så jag gav inte allt plus att jag gick inte in för mycket i känslor för att bli lika sårad som förra gången.

Visst är jag sårad, det är klart. men å andra sidan så har allt i livet sin mening, hur det slutar det vet inte jag eller du eller någon annan Bara han där uppe.

Får se hur denna dag ser ut.. Antingen börjar mitt nya liv idag eller nja... jag vet inte.

/ Natalie.

Något att skriva?:)
Postat av: Anette

synd bara att det är ligger på helt andra sidan stan :/

2009-01-23 @ 12:47:51
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/
Postat av: Anette

jo, ganska nära hägsätra bor jag ju. så du åker så långt för mediciner? galet! men det kanske blir så när man väl hittat någon bra läkare.

jag har svårt att få ihop tiden som det är nu så jag får väl leta efter någon närmre.



2009-01-23 @ 13:48:51
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0