Sleepwalker.



Hello!

Varit ganska dålig uppdatering sistone,men haft mycket att göra och när jag väl har tid så sover jag bara.
Det är en dålig vana :/ Jag börjar ju att plugga om 2 dar och jobba..
Undrar hur dag 1 kommer att se ut, jag kommer nog sova både på plugget och jobbet haha. Fan jag är ju så van att vakna upp vid 12-13-14 tiden nu, + att jag brukar somna vid 4-5 tiden. Jag som hade den perfekta dygnsrytmen innan dec :/

Imorgon lär det vara en stressig dag! Först och främst så måste jag vakna upp tidigt så jag kan vända på dygnet, sen så har jag ett dussintals möten,telefonsamtal och blablabla..
Inte nog med det,måste ordna upp ekonomin. Ligger verkligen i back just nu.. så jag ska sälja några prylar jag har tror jag.

Gtg.. Kram alla!


Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0