Falling.


Jag hatar när man tänker på det sketna förflutna. Man blir bara på dåligt humör...
Iaf så har jag sovit, från 19 till 23, hur fan ska jag kunna somna nu?

Imorrn kommer mamma innan hon åker thailand, hoppas jag får presenten innan hon åker, jag vill inte ha en massa skit från Thai.. Bara kopia grejjer där ju. :/

Jag har mått lite pissigt idag faktiskt,ångest. Vet nog inte vrf exakt men det kan bero på att jag varit hemma nu 2 dagar i streck utan att göra något.

Imorrn blir det förändringar iaf!

Allt verkar vara upp och ner just nu.. det är så jobbigt med allt, jag vet inte vilka val eller beslut jag ska ta som avgör min framtid typ. Jag längtar efter kärlek riktig kärlek.. allt är så jobbigt nu med de sociala bitarna så att man inte kan fokusera sig på kärleken.

Äsh jag ska iaf ta en dusch nu. Kram alla.


Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0