The past..




Godmorgon alla!


Snacka om att sova dåligt...
jag somnade runt 3 tiden och hade konstiga drömmar hela natten.
Drömmen handlade om mitt ex.. den började med att jag var utanför hans port och träffade på hans pappa,jag var där utanför för att jag ville hämta mina saker eller nått. Sen så kom mitt ex och jag sa till hans pappa "säg inte att jag var här, jag älskar din son från hela mitt hjärta,bara så att du vet" När jag väl skulle gå därifrån så sprang mitt ex efter mig och frågade vad jag gjorde där, och jag sa ingenting..vi gick upp till honom,då såg jag tjej underkläder som var rosa och jag frågade om han hade träffat någon annan. Det kändes verkligen som att jag började hyperventilera på riktigt.
Han sa:"Ja men jag träffade henne bara 2 ggr och hade sex med henne en gång, men ingen kan ta din plats"
Då sa jag" Jag älskar dig men är du redo att göra det jag alltid velat ha med dig?" - Ja sa han, och var överlycklig typ.
Sen så gav han mig en påse där han hade sparat mina julklappar..som att han hade väntat på mig typ.
Han frågade om jag kunde ge honom en puss och precis när jag skulle göra det så vaknade jag upp och hörde mig själv Pussa. haha, Men men drömmar är ej sanna som vissa säger..

Det var längesen jag drömde om honom, undrar vrf just jag drömde om honom inatt?

Hursomhelst så fick jag reda på att nån hade försökt göra inbrott i min förra lägenhet idag.
Läbbigt.. vilken tur att jag flyttade!

Jag måste nog göra mig iordning nu, ska fotas om 2 tim typ..
Kram

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0