FÖRNUFT & KÄNSLA.



Äntligen mår jag lite bättre än vad jag har mått de senaste dagarna.
Jag får vid behov medicin (lugnande) jag har´inte haft så mycket behov utav de tidigare men de senaste dagarna vet jag inte hur jag skulle må om jag inte tog de. Jag hyperventilerar varje dag jag vaknar typ..

Det måste handla om beslut och val. Speciellt att välja mellan Förnuft eller känslor.

Jag har oftast gjort val och tagit beslut via känslor och inte oftast gjort det som förnuftet säger.
Det är så jobbigt att veta hur man ska ha det när man inte vet hur man har det nu.. Jag önskar att jag kunde specifera mig mer men det kan jag inte, inte just nu iallfall.

Jag vet inte vart jag står, vad jag gör, vad jag ska göra. Jag är helt enkelt FÖRVIRRAD. Det har väl påverkat min omgivning , mitt psyke alltså.

Idag har jag iallfall varit på ikea och storhandlat och det ska jag forsätta med. Jag älskar verkligen Ikea, inte bara för sakerna de har där utan det är så skönt att vara där, vet ej vrf.
Jag lovar att jag ska sätta upp bilder på lgh så fort jag hittar sladdjäveln till kameran. :)

Det är sjukt hur ens liv kan förändras på några sekunder,minuter,tim osv. Ett helt nytt tankesätt på så kort tid.

Mitt problem är att jag inte använder mitt förnuft utan går på känslor. Varje gång jag gjort det(gått på känslor) har det oftast slutat dåligt men om jag bara kan lyckas att använda både mitt förnuft och känslor den här gången.

För mycket empati,sympati m.m kan göra en.. nja.. som mig tror jag.

Ska försöka sova, kollade på filmen " Vicky Christina Barcelona" rekommendar den, den är otroligt bra och konstigt nog så kände jag igen mig i nästan hela filmen.

G.Night.

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0