ÅH!!



Fan vad arg jag är just nu. Jag är så jävla less på all smärta och skit. Jag har haft en helvetes natt och smärtan forsätter fram tills nu.
Jag tror att jag har badat minst 5 ggr idag och jag var uppe hela jävla natten.
Jag har lust att gråta, jag gör verkligen det inombords. Förutom det så spricker hela jävla jag!
Bara på några timmar så har hela min rumpa fått bristningar, känns som att jag bara vill föda nu. Jag orkar inte mer.
Eller jo jag måste.. för barnets skull.
Jag har haft ryggproblem och problem med bena över 24 H. Men  nu är det mest ryggen där nere på sidorna. Jag sover mest på sidorna kanske därför det gör så extra ont.
Om inte det går över inatt ska jag fan gå ut och promenera eller något så inte jag får nått psykbryt hemma.

Hursomhelst. Jag har bara varit hemma idag, inte gått utanför dörren alls idag. Men igår var vi i Nacka forum och shoppade en del. J handlade 2 par skor och jag ett par skor + klocka/smycken. Där rök alla pengar typ..
Kände mig lite ledsen där, har aning om varför men jag gjorde det bara. Då dök prinsen upp med 3 underbara rosa rosor haha :D
Han vet verkligen vad jag tycker om och hur han ska få mig må bra. Jag är så glad för det. Han vet att jag hatar röda rosor tex.
Äsh jag orkar inte blogga mer, jag har för ont för det. Tog en alvedon nyss får se om det hjälper en aning.

 Hahah ser ut som att vi båda missade kamera-linsen där :)

Något att skriva?:)
Postat av: Eva

Jätte fin mage du har :)



Och du ser forfarande bra ut, läste att du saknade din gamla smala kropp nämligen lite längre ner ;o)



Grattis till den kommande sonen och lycka till, från en gravid med son i magen med. Blir min 3 son! =)

2009-07-14 @ 11:54:03
URL: http://gravidigen.webblogg.se/
Postat av: Natalie

Hej! tack så mycket.. haha hade nämligen lite ångest över kroppen :)

Grattis! jag vill också ha massa med pojkar ;)

Lycka till!

2009-07-14 @ 14:31:19
URL: http://natali3.blogg.se/

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0