Tills döden skiljer oss åt.


Hej bloggen!
dåligt  med att blogga på sistone men som sagt så har jag varit väldigt sjuk och i sjukhus. I söndags kände jag att jag inte orkade längre, jag kunde knappt stå på bena och jag var svettig heeela tiden! När jag inte skakade då svettades jag och vice versa.
Jag tog alvedon men febern gick bara upp.
Pratade med sjukvårds rådgivningen och de sa att jag skulle åka först till närakuten i gullmarsplan sedan se vad som händer därefter.
J & jag åkte dit och det visade sig att jag hade en ordentlig infektion och att det förmodligen hade spridit sig till njurarna så jag fick en remiss till sös förlossningen.
De ville ha kvar mig på sös och det var en infektion som hade spridit sig till njurarna. Nu vet ni vrf jag klagade över ryggen så mycket senaste tiden. Det var ju njurarna!! Dum jag är.. jag som trodde att det var grav men den va d ju inte.. tänkte väl, J masserade mig o d hjälpte inte och inte bad heller. Nu låter allt rimligt.
Hursomhelst! De gav mig antibiotika dropp i 2 dygn och järn dropp.
Tur att jag åkte in´! annars skulle jag aldrig bli bättre! men jag mår bätte nu.
Bebisen mår bra också. :)

Var på Babyland idag med Jesper och köpte Barnsäng,madrass,kudde & täcke. Lite kläder och skor blev det också. Vi skulle ha beställt vagn men vi ska kolla in bug a boo innan vi köper något. Haft en jobbig natt och dag idag. Jag blir alltid så besviken och ledsen. Jag hatar mig själv att jag låter d hända och jag tycker synd om bebisen som känner av varje gång jag gråter och mår otroligt dåligt.  Känns som att man inte vill investera i något som kan rasa på 2 sekunder utan átt man gjort något för att förtjäna det.
Allt jag vill är att må bra, få kärlek,ge kärlek. Ha en TRYGGHET i ens partner. Känna att man kan ta sig igenom det mesta för att man älskar varann. Tillit och respekt. Vara en lycklig familj, bara vara en familj helt enkelt. Utvecklas,förbättras tillsammans.
Ska försöka sova nu. G night

Kollade igenom lite gamla album..

  "Hade tråkigt bild."
 Innan catwalken Café opera
 Blondie :)
 ..och så ser man ut i brunt.

Något att skriva?:)
Postat av: Veronica

Du var verkligen jättevacket på sthlmfinestbilden.



Mvh Veronica

2009-09-01 @ 12:51:31
URL: http://frokenlarssons.blogg.se/

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0