Love



Im back and i´m alive :)
Ja det har varit några pissiga dagar senaste dagarna men vem har inte det?
Jag har en stor tendens att se allting svart eller vitt också.. istället för grått ibland. (Metaforiskt skrivet).
Just därför kan jag i vissa fall antingen må skitdåligt eller skitbra. Men som sagt sömnen är också viktig för mig, mindre sömn desto mer sårbar. Så är det med alla..
Alla har det tjafsigt i förhållanden vare sig det är med ens partner,kompis eller föräldrar.
Men Jag mår bra nu! :) efter att ha fått sms o kommentarer från gamla bekanta m.m som frågat om allt är bra.
Jag älskar min lilla baby J och gör allt för honom.

Annars har jag inte gjort så himla mycket, varit hos psyk idag och pratat. Kände att jag behövde det efter allt som hänt plus att det var väldigt längesedan vi pratade. Alla borde ha någon att prata med, det är skitviktigt tycker jag. Kom hem lagade middag. Det blev Kyckling filé, ris, curry sås och en väldigt god sallad. Kycklingen blev god, lite olika kryddor och Lime.. lime är grymt. Har typ inget mer att skriva.. kan inte sova pga ryggen. Jävla rygg! Finns det någon som kan ge tips om hur ryggen ska bli bättre? :(
Godnatt

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0