Amning gör dig smalare.



Jag ville verkligen inte här!
Allt jag ville var att få en liten bebis, men inte se ut som en jävla valross! Jag har aldrig vägt mer än 57 kg i hela mitt liv men nu vill jag inte ens väga mig för att jag är rädd att det ska står "Error" på vågen! Sist jag vägde mig var för ca 3 veckor sedan och då vägde jag 70 kg. Innan jag blev gravid vägde jag 57 vilket var ganska mycket ändå för mig.
Men nu vill jag inte ens göra det.
Vad man än gör så kan man inte stoppa viktökningen, det är bara att ta smällen.

Men däremot! Har jag hört att när man ammar så underlättar det viktminskningen..? Jag vet inte om det stämmer men modeller gör det så det borde funka. Jag har bestämt mig för längesedan att amma mitt barn.. jag vill verkligen att barnet ska få all näring/vitaminer den kan få och amningen borde göra susen, sägs det.
Jag hoppas att jag inte bara behöver medicineras så fort bebisen kommer.. lätt hänt.

Iallfall, jag är här på landet. Kan inte sova hur mycket än jag försöker. Min rygg är fan helt pajj! :( Vi har en Jacuzzi här men jag läste att dte är farligt när man är gravid så jag får skippa det. Oftast brukar bad hjälpa..
Jag kanske åker hem imorrn.. känns som att jag inte vill. Jag orkar inte vara i hagsätra, det är så.. ahh ni vet.
Plus att jag drömt nu 2 dar i streck att Jesper är elak mot mig. ¨När jag vaknar upp så harj ag bara lust att döda honom.. skumt.

Tudelu!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0