söt <3




Nu är man här  igen. Ser ut som att jag kommer att skriva mycket nu framöver, jag kan inte göra så himla mycket mer än att sitta framför datan och tv:n. Värmen tar livet av mig..
Jag har haft så jävla ooooont. Det har gjort ont hela natten och hela dan idag, ush ush ush! Jag har världens bästa kille som hjälpte mig med allt idag också.
Jag fick varken städa eller tvätta kläder, ingenting! Han gjorde allt mitt lilla <3.
Jag diskade iallfall, han dammsugade, tvättade kläder i flera timmar, skurade golvet osv. Han var värd en god middag tyckte jag och det fick han också.
Kyckling sallad med färskpotatis och mozzarella ost och lite feta ost. Det blev grymt gott.
Efter det så fick jag inte vara vaken längre utav honom, han tvinga ner mig i sängen och sa att jag måste vila.  Naaaw så söööt, jaghar gått för mycket senaste tiden. Man ska ju ta det lungt, och man känner lite sammandragningar. Ingen annan skulle göra det han gör för mig. Han masserar mig tillochmed 24 H, herregud vad skulle man ta sig till utan honom? haha
Nåja jag ska sluta skryta ! Nä men dte känns bra att ha någon där man är där man är.
Det Gulligaste hände igår när vi målade. Han målade köksväggen och jag tog fram en pensel och målade hjärtan, sedan så tittade hanpå mig och sa " Natalie.. vet du vad? Jag kollade på förlovningsringar igår, men jag vill gå in i en Guldbutik och kolla tillsammans med dig. Vill du det?"  Jag blev ju hur glad som helst. Med Ett leende på läpparna svarade jag " Ja" :)
Jag vill fan hoppa in i sängen och sova men ryggjäveln gör så inåthelvete ont. Ser ut som jag får ligga i badkaret i hela natten.
XoxO!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0