Gröna lund + Sven bertil Taube

Jo roligare kan det inte bli. 100 kr mer för att komma in på grönan idag bara för att Sven bertil taube skulle uppträda.
Men inte slösade jag min tid på honom :)
Brorsan kom över till sthlm idag och jag drog med Jesper till grönan där brorsan skulle vara. Vi hade skitkul! de hade ju det mer roligt än mig men men vad ska man göra?
Det värsta var väl när jag kände att bebisen sparkade neråt i 2 timmar tidigare idag. jag var skitnojjig.. tänkte om den var påväg ut. Men efter ett tag lugnade den ner sig + att jag ringde förlossningen för säkerhetskull men de sa att jag ska komma in om jag känner kraftiga sammandragningar vilket jag inte hade som tur var.
Jeppe och Billy och polare till mig köpte åkband, åkte alla olika karuseller. Jag tvingade J att åka TILT
haha fyfan vad roligt det var. Han såg helt skräckslagen ut när han skulle upp likadant när han åkte ner.
För er som inte vet vad TILT är så är det som fritt fall men att den tiltar neråt.

Jag kunde iallfall åka kärlekstunneln och det blåa tåget mer karuseller blev det inte men en massa med spel! Ojoj vad vi spelade.. slösade bort en massa med pengar men Jeppe vann en massa åt mig också =)
Hur kul som helst.. tror vi vann mest saker där.
Vi tog båten dit och tillbaks.. mysigt var det.
Får inte sitta vid datan mer.. han skrek nyligen "håll din man sällskap" haha.
Puss!


Så stora choklader och så många nallar + mycket mer vann vi.
 Jag för några dagar sedan.. svullen tjockis i värmen.

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0