Halva priset på bik bok!


Jag e lite konstig.. jag erkänner. Mitt humör är lite konstigt, jag beter mig som ett litet barn ibland. Men skitsamma jag har väl anledning :)
Ja vad har jag gjort idag?
Efter att surat för länge på J så stack jag iväg till globen för att bara köpa pyjjamas eller nått, bara för att komma ut.
Vad ser man då? Halva priset på alla kläder på Bik Bok ! Jag är inte sådär jäääätte förtjust i bik bok men de har faktiskt väldigt söta kläder där och hela sthlms tjejer var där och trängde sig så jag tänkte "Äsh why not" .
2 timmar senare och ett samtal till J " Älskling kan jag få låna pengar?" kom jag ut med 3 stora påsar kläder.

Jag mådde ganska bra när jag shoppade, jag gör alltid det men lika snabbt förstörde han mitt humör igen.
Vi åt sedan på Mcdonalds
och det slutade med tjafs tårar och att han stack typ, jag skulle göra det först men han hann före mig haha :)
Jag gick till godisbutiken och plockade lite godis gråtandes för att tröstäta och åkte hem för att jag pallade inte åka hem till min moster,och blabla. Vi blev sams iaf! Vi badade tillsammans och pratade osv..

Jag älskar mina kläder.. jag har en helt ny garderob känns det som. Förut grät jag varje gång jag skulle ta på mig något för ingenting gick på mig men nu har jag uppgraderat garderoben med STÖRRE kläder!
Skönt. verkligen skönt.. Nu ska jag titta på " My bloody Valentine ".
Adiooooos!

 Där var man smal och inte hade några problem alls. Saknar mitt lilla monster i rött :) Förresten jag är tejejn i Jeans  och blommigt linne..

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0