Kärlek är kärlek..


Hej!
Jag har gjort om lite i bloggen, alla olika färger var så distraherande tyckte jag. Men det här får duga för tillfället.
Jag ska nog åka bort imorrn till mina föräldrar..
Jag orkar inte vara här mer.. Jag orkar inte vara med Jesper. Vi har verkligen två olika syner på kärlek, hans är mer nja omoget typ. Jag sa att jag skulle bort till mina föräldrar och han blev typ grinig när vi käkade kinamat idag. Han ba "Jahapp vad ska jag göra i helgen då?" blabla..
Senare under kvällen frågade jag honom om han ville åka på kryssning med mig över helgen,då svarade han" Ne men åk till örebro".
Sista jävla gången jag frågar nånting.. känns som att det bara jag som kommer med idéer. Men ingenting passar. VARFÖR INTE BARA GÅ RUNT I CENTRUM I HAGSÄTRA ISTÄLLET?
Sen frågar han om jag är ledsen eller vad som är fel bara för att jag verkar lite dyster för att mitt liv är så skitigt fucking tråkigt, och jag svarar "Ingenting". Det är ingen idé ens att säga något för så fort man öppnar käften då är allt skit.
Vilket patetiskt liv jag har.. sitter och klagar i min blogg. :)
Jag får väl åka bort några dagar.. Då slipper han klaga över något som jag inte kan skriva i bloggen.
Jahapp då är det väl Läggdags.
Kram.


Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0