Me & my love




Godmorgon.. Vilken solig dag va? Helt underbart..
Även om jag vill gå ut så kan jag typ inte, så jävla fet. Men till helgen ska vi sola och bada. Vi var i stan igår, J köpte sköna skor till mig, med tanke på att mina skor har gått sönder för att jag blivit så jävla fet om fötterna. Sedan köpte han bikini,
Det var ju snällt :)
De iallfall snygga.. och de passar mig lustigt nog.
På vägen hem i t-banan skulle jag köpa sl-biljetter, sen när gubben som jobbar där skulle stämpla biljetterna var sååå jävla nära på att krossa magen. Ni vet glas dörrarna man måste gå förbi i t-banan? Alltså spärrarna, han hade dubbelt tryckt på musen där man öppnar dörrarna så jag kom i kläm. Om jag inte hade haft handen mellan magen och spärrarna så hade det varit kört. Jag blev galen, Jesper med. Vi skrek som fan åt de, sen  när jag bad han släppa ut mig så gjorde han samma sak igen MED FLIT! Störd jag blev skogstokig, men han var väl skyddad i sin lilla glasruta. Pajjas!
Allt gick väl bra ändå.. vi åkte hem och målade väggen i köket och hade det mysigt.
Sjukt att det finns såna människor. De borde fan få stryk..
Idag vet jag inte vad som händer.. jag har T-stuga kl 16 så man får väl hålla sig nära hemma idag.
Xoxo!


Något att skriva?:)
Postat av: sandra

Hejsan! Har inte hunnit läsa något i din blogg än. Men hittade dig i ett forum på familjeiv där du skrivit att du har BF 19 Oktober. Det har jag också :P Hoppas allt är bra med dig o magen :)

2009-06-25 @ 23:55:14
URL: http://sandiesun.blogg.se/
Postat av: Natalie

Wiiii :) vad roligt!

Jag vill redan att den ska ut, orkar inte vänta längre...

Jodå vi mår bra, massa med förvärkar och ont i ryggen men det ska väl ingå?

;)

Hoppas allt är bra med dig och din bebis =)

2009-06-26 @ 00:17:28
URL: http://natali3blogg.se

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0