Bilder, bilder ,bilder.



Fan vad ont jag hade! Hela jävla natten låg jag där och skakade utav smärta. Jag har aldrig varit med om något liknande. Det började kl 01 och forsatte tills kl 04. Jag ringde sjukvårdsrådgivningen tillochmed.. jag förklarade smärtan för de jag hade i magen och de sa att jag måste åka in omedelbart. Problemet var att jag befinner mig minst 1 timme från stan.
Jag försökte hitta lösningar på andra sätt men oavsett vad hade jag fort ont.
Jag var skiträdd.. jag trodde fan att jag hade sammandragningar, vilket det kändes som. Jag bad verkligen till gud att det skulle vara något annat.
Jag försökte väcka min mamma och be henne skjutsa mig till sjukhuset men det gick inte få liv i henne.. sjysst va?
Nåja 3 timmar senare spyr jag så mycket att jag knappt får någon luft. Jag blev fan matförgiftad.. jag är säker på det.
Det måste ha varit den där jävla laxen jag åt på en krog ute på landet. Jag borde slutat käka laxen när jag kände att den var hård men tjockis som jag är, forsatte jag. :(

Förutom det som hände inatt så hade jag ganska 3vligt igår.. jag bakade " Vit choklad Cheesecake " Fyfan vad god den var!  Det var inte den som gjorde mig magsjuk :) annars hade hela familjen mått dåligt.
Visst det tar lite tid att laga men det är så mycket värt det. En kaka man kan äta och äta och äta.. och nja äta :)
Efter det fanns det inte så mycket att göra.. antingen titta på singing bee eller ta lite foton på sig själv.
Nu får ni se vad jag menade med tjockis!! ;)
Tror jag ska åka hem idag.. vill egentligen inte men jag har möten imorrn.

 Jag och mamma. Hon är nyvaken där..
 Tiiitttuuut!
 Jag och lillebror när vi var små.

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0