Några måsten under din graviditet!



Här är bilder på det bästa man kan ha under sin grav.

 Duroferon (apoteket, Järn tabletter), Gaviscon(apoteket, mot halsbränna)
Resterande produkter är från hälsokost.
Weleda havandeskaps olja, mot bristningar. Multivitamin för gravida och ammande (innehåller alla slags möjliga vitaminer, folsyra, järn etc.) MUMomega fiskolja tabletter. ( För gravida och ammande)
Folsyra är otroligt bra för barnet, bra för bebisens utveckling.. Likaså Fiskolje tabletter, bra för bebisens hjärna!

Min absoluta favorit!!! Hjälper mot bristningar.. smörjer in mig varje dag,på magen och brösten!
 Det här är inga måsten men de är grymt söta och sköna! Calvin klein Pyjjamas från twilfit & Twilfit nattlinne i rosa som jag har på mig. Magen där också ;)

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0