Screw Bugaboo!


Godmorgon!

Hur länge till ska man vara utan pengar? så jävla jobbigt, jaghar fått lånat utav alla jag känner typ och jag lever numera på Jesper. Man vill ju kunna gå ut och ha lite kul men neeee man får stanna hemma istället när det är 25 grader ute. Sista dan det är varmt typ..

Jag vaknade iallfall för en stund sedan, jag har känt mig konstig de senaste dagarna. Så fort jag går utanför dörren blir jag helt matt och yr.. strange :/ fast jag dricker mycket vatten. Det kanske är värmen som blir jobbig när man är gravid?
Jag drömde att jag födde bebisen inatt. Vad läskigt det var.. bebisen föddes 3 mån för tidigt men han mådde bra, jag fick aldrig se honom. + att jag inte kunde komma ihåg själva födseln, jag såg bara att magen var borta. Vilken lättnad det var när jag vaknade. Jag kände att den sparkade och hade sig när jag vaknade :)
Men i drömmen tänkte jag hela tiden " Men herregud, jag har ingen vagn" så nu tittar jag på vagnar hah :D
Jag har tittat länge och jag tänkte köpa en Bugaboo men den är så jävla ful! Ful design, den ser så stel ut.
Jag tittar lite mer på Crescent vagnar några andra märken som Bebiboo Jag visste om att det märket fanns men jag hittade det på www.
sakerochsockor.se Jag ska köpa ganska många saker därifrån. Som skötväska, förmodligen vagn och säng skulle jag köpt om det skulle vara en flicka.

Vad har jag gjort? Jag har varit med Jesper hela helgen och spytt hela tiden. Jag har mått piss! Varje gång jag ska äta middag så kommer det alltid upp. Men nu vet jag vad jag gör för fel, jag äter för mycket. Jag äter en helt vanlig stor portion men det ska man inte, man ska ju småäta! plus att jag äter var 5-6 timme. Not good!
Bye bye :)
Här är de vagnar jag gillar mest just nu !

 Crescent barnvagn. Bebiboo by Knorr. Jag älskar färgen!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0