Nobody´s wife



Hej!
Bloggen verkar gå trögt nu jag vet, men fan jag vill också ha ett liv ;)
Jag kom hem igår från örebro med Jesper. Han kom dit i fredags (midsommar) tidigt.. helt ärligt så trodde jag inte att det skulle funka så bra. Jag trodde typ att han skulle vara utanför och vara stel men icke sa nicke, han var ju hur bra som helst!
Mina föräldrar gillade honom, likaså mina bröder. Han gillade de tror jag..  vi hade skit kul! synd att jag inte tog några bilder.
Midsommar började med att jag lagade vit choklad Cheesecake medans Jesper drack öl, sen kom min farsa då blev det ren sprit. Vid 17 tiden så var alla aspackade, farsan tog Jesper på 4 hjulingen i skogen för att se älgarna ute på landet. Jesper spydde och min farsa åkte hem. Hahah låter kul va?
Ne men jag hade skojigt iaf.. ingen dans runt midsommar snoppen för att det regnade som fan men dans hemma blev det.
Sen kollade vi på vagnar igår, barnvagnar. Vi hittade en som jag förmodligen ska köpa, Crescent Beige, modellen heter DIVA, det är typ den dyraste. skitsnygg var den.

Sen började Jesper hålla på psyka mitt huvud 2 sista dagarna, han knäckte mig verkligen med sina taskiga ord och sin attityd. Jag hatar sånt där, man är skit snäll mot honom och min familj med men så fort vi var utan mina föräldrar behandlade han mig som skit. Sa massa med taskiga saker och skrek, 5 minuter efter så är han snäll. Jävla psyk beteende, hatar när man låtsas som ingenting hänt 5 minuter efter, jag är fortfarande sårad vafan men inte han därför ska allt vara bra direkt efter.
Iallfall Jag tog ett bad och kände att jag hade självmordstankar osv, jag hade inte tagit medicin på flera dagar heller. Jag glömde medicinen. Mådde skitdåligt så jag sprang till psyk dagen därpå och fick hjälp.
Det värsta är att han har semester nu 3 veckor, han kommer säkert jiddra med mig igen. Men då drar jag.. han får jiddra med sig själv. Pajjas..
Jag vill ha nya kompisar.. svårt att hitta nya kompisar. Alltså man vill ha tjejkompisar som har barn eller är gravida som man känner att man kan dela med sig sin glädje. Visst det kan man med ens kompisar också men det är inte samma sak.
Puss och kram!

 Vitchokad Cheesecake och Kärleksmums. Gott :)

Något att skriva?:)
Postat av: Melissa

Hej gumman det var längesen jag skrev men jag läser det du skriver.Va tråkigt att läsa att han fortsätter att trycka ner dig skrika och säga taskiga saker.Innan när han har gjort så mot dig har du efter nån dag skyllt allt på dig.Att allt är ditt fel osv.Du måste ju sluta att trycka ner dig själv och skylla på dig.Är det ditt fel gumman att han skriker säger taskiga saker mm.mm.?Så länge du tänker så kommer han att fortsätta .Herregud ni väntar barn och han får dig att må skit så du får självmordstankar och går till psyk.Det är inte normalt.Även om du mådde skit innan du träffade honom ska han va den som får dig att må bra.Inte vara den som får dig att må sämmre.Hur ska det gå när du får barn?Då kommer dom riktiga problemen.Jag vet inte vad mer jag ska säga.Ha det så bra gumman.Puss melissa.Ps.Hans beteende mot dig att han skriker och trycker ner dig är inte ditt fel och du ska inte acceptera det.Förstå det .Gonatt.

2009-06-24 @ 00:47:43
Postat av: Natalie

Hej! haha nja så illa är det nog inte. Jesper har en tendens att vara lite grinig ibland men det har väl alla människor. Jag mår bra nu jämfört med tidigare, jag var i en destruktiv relation i 2 år tidigare därför mår jag väldigt VÄLDIGT dåligt när jag och Jesper tjafsar för att jag är rädd för att jag ska må lika dåligt som jag gjorde då med den killen som misshandlade mig psykiskt. Jag tycker om att skriva av mig på bloggen, men jag skulle aldrig påstå att Jesper misshandlar mig psykiskt och att han trycker ner mig, aldrig. För det är det sista han skulle göra, tvärtom om det inte vore för Jesper skulle jag aldrig veta vad kärlek är. Jag har aldrig vetat vad kärlek är förräns nu, jag trodde alltid förut att man var tvungen att lida för kärlekens skull därför hade jag svårt att hantera Min och J´s kärlek, för all kärlek var så simpel. Jag skulle aldrig vilja ha barn med någon annan än Jesper, och jag är glad att vi träffades. Alla har det tjafsigt ibland men vi tjafsar inte alls mycket, vi kan bara bli lite griniga då o då :) hehe oj nu skrev jag mycket men min kärlek till Jesper är stark och jag vill att alla ska veta det :)

2009-06-24 @ 19:35:30
URL: http://natali3blogg.se
Postat av: Melissa

Hej gumman hoppas att allt är bra med dig.Det du skriver låter väldigt tveksamt och jag har svårt att tro på det.Det är du som själv som skrivit hur han är mot dig och att du lämnat honom ett par gånger fram och tillbaka.Du skriver nu att han aldrig skulle trycka ner dig men om du läser dina tidigare inlägg så skriver du själv gång på gång att han trycker ner dig.Men hur somhelst jag önskar dig all lycka.Puss/melissa.

2009-06-24 @ 22:39:47
Postat av: Natalie

Hehe då kanske du borde läsa mer nogrant :)

Nee.. jag har lämnat honom för att jag ville det, jag kunde hitta på 1000 anledningar varför jag gjorde det och ibland skylla på honom. Men så är det ju inte, jag gjorde det. Det finns ingen mer enkel och kärleksfull kille än J. Det vet alla, det har jag också skrivit. Han har sagt taskiga saker ibland men jag känner mig själv, det har jag med! Men aldrig någonsin manipulerat mig och tryckt ner mig. Han älskar mig för mycket för det..



Kram!

2009-06-25 @ 10:54:39
URL: http://natali3blogg.se

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0