Pank.



Vet inte varför det har varit så svårt att kunna ha pengar? Jag har alltid haft pengar förut men nu har man bara pengar en vecka sen försvinner dem.  Men vissa människor bryr sig inte.
Jag vet varför pengarna går åt så jävla snabbt men jag tänker inte gå in på det för att jag pallar inte med diskussioner om nån viss person råkar se det här.
Men så fort jag har pengar då får man inte ens behålla de, då är det självklart att man ska stå för allt.
Fuck it!
Jag gjorde inte så himla mycket igår, jag var hemma hos min moster och hämta 500 kr som jag var skyldig Jesper.
Det var bebisens pengar som jag lagt undan men de ryker ganska snabbt de med säkert.
Konstigt jag har aldrig haft någon pojkvän som är sån.. Typ att jag ska bjuda på middag eller "låna pengar", nu har man en sån pojkvän.
Jag vill veeerkligen äta Calamari i kungsan idag men jag äger inte ens 2 jävla ynkliga kr. Jag har ingen pojkvän direkt som säger : Skitsamma, det kostar bara 40 spenn. Jag bjuder " Som jag brukar bjuda honom när jag har pengar.
Jag ska nog åka till min moster och vara där... jag vill inte vara här och ruttna hela dan. Han sover fort och kl är kvart över 13.
Jag drar fan imorgon.. ska vara borta så länge det går. Jag pallar inte med det här. Ne ska ta en dusch nu och dra.
Xo Xo!

Något att skriva?:)
Postat av: Melissa

Har själv haft en svensk pojkvän men det höll inte så länge pga av bla sånna saker.Vad jag har förstått så jobbar han men inte du.Så hur kan han tillåta att du bjuder på middag eller att du bjuder överhuvudtaget?Sen att han tillåter sin gravida tjej åka iväg och hämta futtiga 500 kr som du lånat av honom?Låna existerar bara hos svenskar.Herregud ni ska ju ha barn och bor ihop vadå låna?En utl kille eller en riktig man skulle aldrig göra så.Han skulle ta hand om sin kvinna.Svenskar kan inte ta hand om sina kvinnor.Har läst i dina tidigare inlägg att du stuckit ifrån han eller har funderat på att sticka pga av olika anledningar men att du ofta skyller på ditt humör eller nått.Du vet själv varför du stack eller varför du tänker så.Du har säkert anledningar.Men du kanske inte tror att du ska klara dig själv och därför skyller du på ditt humör och stannar kvar.I en vanlig kärleksfull relation ska den här tiden när ni väntar barn och ni bara varit tillsammans så kort tid vara den bästa tiden för er.Jag lämnade min kille för jag insåg att jag inte ville leva med en kille som inte kan ta hand om sin kvinna.Dom kan gott hålla sig till sina svenne tjejer.Dom är likadana som dom.Kalla snåla och saknar hjärta.Lika barn leka bäst.Nu har jag en utl kille och jag har det bra med mycket kärlek och passion.Puss/melissa.

2009-06-06 @ 14:04:57
Postat av: Natalie

Hahaha jo du har rätt!

Men det finns faktiskt svenska killar som är som oss. De finns nånstans, men tyvärr så är de få.

Glad för din skull baby! ;) du gjorde rätt val.

2009-06-06 @ 14:56:40
URL: http://natali3blogg.se
Postat av: Melissa

Det finns säkert svenska killar som är som oss men dom är 1 på 100 tro mig.Vi bor i sverige gumman.Samhället hjälper ensamstående på alla sätt.Både ekonomiskt och med lägenhet.Man kan inte försöka gång på gång och hoppas att en person ska ändra sig.Dom ändrar sig bara tillfälligt sen blir dom som dom alltid har varit.Jag har läst på dina inlägg att du både städar lagar mat och fixar och donar.Skulle en svennebrud göra allt det här för honom?Never.Hon skulle säga såhär.Idag har jag städat så nästa gång är det din tur.Igår lagade jag mat så imorgon är det din tur.Och dessutom är du gravid så du ska ta det lite lugnt.Du är inte hans betjänt utan hans tjej.Han verkar inte uppskatta det du gör heller.Tar allt för givet.Tänk efter gumman är han värd dig egentligen?Ha en bra dag.Puss/melissa

2009-06-06 @ 15:14:55
Postat av: Natalie

Haha söt du är, du tänker ju som mig.. :)

Enligt honom så har han aldrig städat i ett förhållande haha, jävla skitsnack. Hursomhelst Melissa, när man är gravid och väntar sitt första barn så vill man Verkligen hålla ihop. Jag vet innerst inne att det kommer förmodligen inte hålla men man vill försöka. Jag vet hur det är med en splittrad familj. Jag vill inte att bebisen ska få detsamma, men å andra sidan så ska inte barnet få lida för pappans problem. Vi alla har varit här.. jag var alltid den som sket i de som aldrig var där för mig men nu är situationen annorlunda.. men i slutändan så kommer jag att göra det som är bäst både för mig och för barnet :)

Puss & kram (K)

2009-06-06 @ 22:50:23
URL: http://natali3blogg.se

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0