Shop Natalie.




Godmorgon.
Snacka om att jag är grinig idag.. jag blir alltid väckt! Jag hatar det. Jag älskar min sömn, alla som känner mig vet att de inte ska väcka mig på morgonen, ingen vill bli väckt på morgonen. Men jag hatar när nån skrämmer en när man sover.. som Jesper, han drar av mig täcket skitsnabbt så jag blir skiträdd. Stöööööööööööörd.  Jag ska också göra så, men jag skrek på honom idag. Jag sa att han inte bryr sig om att jag är gravid, jag vilar aldrig på dagen fast jag ska göra det! och att han ska låta mig sova.
Han blev smågrinig och drog till sin mamma haha.. Hoppas han fått in det i huvudet nu.

Vad har jag gjort? Joooo jag har shoppat en massa.. jag var ute i stan i fredags och köpte en massa med roliga saker, massa med Christian dior smink och smycken. Sen ville jag köpa lite grejjer till Jesper, han har varit så snäll och köpt en massa med saker till mig så jag tänkte va snäll jag med.
Jag gick till Zara och köpte flipflops till honom, han hade inga och jag tyckte att det var nödvändigt. Ganska snygga, han tyckte om de :)
Tänkte köpa nya Boss parfymen men den kan jag lika gärna köpa på båten. Vi ska åka i veckan så det blir lite tax-free shopping. Igår var jag i skärholmen, köpte Fläkt från rusta, de dyraste handdukarna på Jysk, bordtabletter osv. Vi kollade på Barnvagnar på Babyland också. Jag hittade en massa med fina.. Eller Jesper hittade.
Efter det bjöd han mig på Bio, vi kollade på "Drag me to hell"  den var ganska bra.. vi tänkte åka till Finlandia och köpa soffbord men det var stängt då, får väl göra det i veckan. Jag såg ett skitsnyggt glasbord där som jag verkligen ville ha. Det bästa av allt är jag får den också :D  Kanske lite farligt med glasbord men den e snygg som fan.
Jahapp... det var det för nu. Ska väl göra iordning någon pasta sallad och dra till stranden. Puss!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0