Tänk först, agera sen!



Godmorgon.
Vilken underbar morgon? Ser jätte fint ut ute, men det e svinkallt. Men det spelar ingen roll för idag tänker jag inte vara hemma heller och låta någon annan förstöra min dag.
Igår stack jag iväg till Kista centrum och kollade på bio ( Natt på museum 2  ) den var ganska bra. Jag blev bjuden förstås.. alla man känner är inte lika snåla :)
När jag kom hem hade Jesper också varit ute med en kompis på kungsan och käkat.. haha sjysst. 40 kr var visst för mycket.
Nåja hursomhelst!
Jag fick hur mycket uppmärksamhet som helst igår.. haha jag blev typ överlycklig. Jätte många killar flörtade med mig.
Man har nog en viss utstrålning när man är gravid. Men jag var söt igår, tog inga bilder :(
Det är kul att få lite uppmärksamhet fast man har en stor mage.. kvinnor behöver det. För det är så man känner sig verkligen tjock o ful.. iaf jag!
Det är verkligen dålig stämning i lägenheten idag.. han säger inte så mycket, inte jag heller för jag är ganska besviken på honom. Men han fattar visst inte vad han gör. Han frågade mig " Ska du vara med mig idag eller ska du nånstans" Jag svarade " Jag vet inte ". Han får bete sig som en skit stövel med någon annan.
Äsh jag bloggar mer sen.. Puss!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0