Frågor och svar. Nu vet DU lite om mig :)

Har du... 
Snott någons mobiltelefon? Ja på nyårsafton, jag var full och det var personen som jag snodde mob ifrån också,men han låg och sov i t-banan :)                                                                                                                                   
Gjort nåtriktigtdumt?  Åh ja!                                          
Gjort nåt du verkligen ångrar?  Många saker                                       
Blivit full på ett släktkalas?  Det är väl klart?                                                                                                                   
Varit full på julafton? Kan ha hänt.
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år?  Nope
Slagit sönder en tv?   Nja.. jag tror det.
Önskat att du var det motsatta könet?  Nee aldrig 

Fått barn? .Jag ska få! :)
Åkt ambulans? Ja, när jag tagit överdos för att jag velat ta livet av mig och när jag var med i en bilolycka
Gjort nåt riktigt olagligt?   Haha ja :)       
Fått din mamma att gråta? Japp
Blivit polisanmäld? Japp
Slagit ner någon?    Jadå.                                               

Slagit någon blodig? Kanske min bror.. syskon kärlek :)
Skämts över dina föräldrar? Mer än ofta.

Senaste person som...
Sov i din säng: . Jesper
Såg dig gråta:  Jesper
Fick dig att gråta: Jesper
Du gick på bio med:    Min moster                                      
Du gick på stan med: Hmm.. mig själv.
Skällde på dig:  Min mamma

Skickade ett e-mail till dig: Sats, jag är tydligen skyldig de pengar :/

Extra stuff...

Tar du droger: Nej nej.. inte nu! :)
Dricker du: Aldrig varit så förtjust i alkohol.                                                                           

Vem är din bästa vän/-ner:  Mig själv.


Vad är du mest rädd för:  Spöken :S
Vilka kläder sover du i:  Nattlinnen
Vart vill du gifta dig: i en kyrka..
Vem hatar du verkligen:  Jesper ibland..:) Min syster hatar jag verkligen.
Varit kär: För många ggr.
Kör du bil: Ja olagligt.

Har du ett jobb:  Nej tyvärr                                                                           
Gillar du att ha folk omkring dig:  Nja..när jag mår bra!                                                                                      

Vill du gifta dig: Ja det vill jag.
Vill du ha barn:
Tror det :D
De senaste 48 timmarna, har du...
Gråtit: Ja.. imorse när min mamma fick sitt psykbryt på mig.
Köpt någonting: Kaffe & Kexchoklad.                                                                                     

Sagt "Jag Älskar Dig":   Japp..                                                              


Träffat någon ny:. I wish!
Saknat någon: Ja.. mina bröder :(
 Kramat någon:  mm Jesper.
Kysst någon:  J


Senaste...

Låt du hörde: " Melodi festival låten " Im inlove with a fairytale"
Film du såg:  Natt på museum                                                                                                                               

Sak du stal:  Vet jag inte
 Mat du åt:   Persiskt mat i kista C                                                                                                                                 
Frisyr? Halv långt, med lite slingor som Jesper ordnade

Fulaste kändisen?  Tori spelling!!!!!!!!!!!!!!!! :)                                                                            

Snyggaste kändisen? Finns många
Vad vill du bli?  Advokat                                  
Planer för idag?   Trakka J         

Favoritdjur: Koala björn 

Favoritperson/er? : Mina bröder.


Har du:
Digitalkamera? Ne inte längre :(
Telefon på rummet? Ja                                                               
Könssjukdom? Nope
Husdjur? Jesper och silverfiskar
Tar du receptbelagda mediciner? Ja det gör jag, Lergigan ibland. Jag jag var på 8 olika mediciner innan jag blev gravid.


Något att skriva?:)
Postat av: Anonym

Hej gumman hur är det?Är du hos din mamma nu?Hur går det i din relation nu?Puss/melissa

2009-06-10 @ 19:54:37
Postat av: Natalie

Hej! Nej jag har inte åkt ännu.. hade barnmorska idag. Men snart så! ;)

Det går faktiskt bra nu.. så det är väl ganska skönt. Hoppas allt är bra med dig

Puss & kram!

2009-06-10 @ 23:18:07
URL: http://natali3blogg.se

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0