Äckel päckel :)



Jahapp då var det natt igen. Varm jävla dag.. rekommenderar ingen gravid att vara ute när det är såhär varmt. Ush ush.. jag har tillochmed spytt utav värmen.
Hur började dagen? Jo efter mitt inlägg imorse ringde jag J och bad han köpa en grillad kyckling, kokade pasta, hackade grönsaker och mixade ihop allt med lite feta ost. Kanon blev det, hoppade in i min söta lilla bikini och drog iväg. Vi åkte till Sätra badet. Fyfasiken vad mycket folk det var!
Vi la oss i skuggan men det hjälpte ju ingenting. Kände mig som en jävla valross som låg i koma.. förutom mitt fysiska tillstånd så hade vi det mysigt. Jesper badade medans jag kom in halvvägs med kroppen. Vi låg i skuggan softade,solade (inte jag) och åt. Sen vid 16 tiden..ja då började det. Alla utlänningar ska visa upp sina grillar, den ena grillar kebab och den andra fårtestiklar.
Vid 18 tiden åkte vi därifrån, vi var ganska hungriga så det fick bli Laxplanka på en restuarang här i närheten.
Tror ni att det gick bra då? Neeeee! Inte fan kunde jag äta heller.. jag fick ingen jävla luft där inne, kvavt som fan och svettades som en gris så jag stressade med maten så jag kunde gå därifrån snabbare och stackars Jesper gjorde likadant för att han såg hur mycket jag led. Gråtandes gick vi hem och den enda jag sa var " Jag ska aldrig bli gravid igen".

Vissa mår hur bra som helst under sin grav andra mår som mig om inte värre. Det är sjukt vad man får gå igenom för att ha en liten bebis.
Var ganska grinig imorse när vi låg där på stranden, jag tänkte lite på mitt ex. Vi brukade vara där, varje gång jag tänker på honom vill jag spy. Jag kan inte fatta att jag var tillsammans med en sån äcklig människa. Fan kärleken måste vara blind, folk sa till mig att jag var blind och dum men jag fattade aldrig förräns..nja 1 år sen tillbaks. Fy fy fy.. det var ju inte ens kärlek det där, han manipulerade mig hela tiden bara. Om det är en människa som förtjänar att bli avrättad och aldrig mer synas på denna jord är det han.
Han är så jävla äcklig.. fan vilken tur att jag drog. Människan är så patetisk sjuk i huvudet att han var tvungen att göra mig sjuk. Jesper hatar han som bara den, jag förstår honom. Vem skulle inte hata mitt ex till äckel? Hela min familj avskyr honom, plus att jag skulle aldrig ta med honom hem. Skulle bara skämmas ihjäl mig. Jag pratade aldrig om honom med min familj tex, tyckte att det var pinsamt och vilken tur att jag inte gjorde det. Sist jag snackade med honom försökte han manipulera mig  till att göra abort när jag och Jesper hade det lite struligt. Han höll på 24 H vilket äckel. Snacka om att den dåren har en VIP plats i helvetet, kanske han får träffa sin skapare där. 
Jag ville iofs lämna honom 4-5 mån efter att vi träffades men han psykade mig. Så höll det på i 2 år, ville lämna honom varenda jävla dag,varenda sekund i 2 år. Hoppas han får det han förtjänar nu.. det lär  han ju få :).
Sådär ja! nu har jag klagat färdigt. =)
Jag ville inte ens nämna honom i min blogg men ibland måste man.. Bara en liten påminnelse om hur vidriga människor det finns på jorden.

Nu ska jag "försöka sömsa" med min lilla älskling.. Jösses vad långt inlägg d blev. 

 Lite bilder från förra sommaren..

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0