It could happend to u.


Nu är jag här igen! Jag har åkt tillbaks till örebro där föräldrarna är för att min bror har rättegång imorgon (lillebror).
Känns lite jobbigt, att han alltid måste se till att hamnar i en sån situation. Tänker han inte på alla andra som blir drabbade? men å andra sidan, det är inte hans fel plus att han är liten. :(

Nog pratat om det.. J kommer på fredag! Jag är lite nervös faktiskt, och konstigt nog saknar jag honom :) Han har ju semester nu i 3 veckor. Det är första gången någonsin jag får vara med honom i 3 hela veckor utan att han jobbar. Jag vet inte hur det kommer att bli men det känns som att han kommer gå mig på nerverna efter en vecka haha. Han får ta smällen, för att jag är på smällen!
Det känns verkligen bra att vi kommit varann närmre, för 2 mån trodde jag att det var omöjligt och jag var nästan tvärsäker på att jag skulle vara själv med bebisen. Men det ändrades.. jag hoppades på det innerst inne men jag visste inte bara hur det var möjligt. Jag är otroligt tacksam att jag hittade tillbaks..
Jag vet inte hur allt kommer att sluta, men jag vill inget mer än att vi ska vara en lycklig familj.
Var och varann dag kan jag klaga på honom i bloggen nästan men det tar inte bort mina känslor för honom. det är skönt att skriva av sig. Jag rekommenderar det!

Magen växer verkligen. Jag känner hur huden töjer ut sig som fan! Det bara kliar och kliar.. ush. Jag var inne lite på Stina lees blogg, typ andra gången någonsin och jag såg att hon också var gravid. I v.27, fan vad liten mage hon hade jämfört med min? Sjukt.. sådär såg ja ut i 3dje mån, inte ens det.
Jaja här skriver man när man ska upp om nån timma bara.
Får väl se om sova går lika bra. Xoxo!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0