Everybody´s got to learn sometimes


God kväll


Gud vad skönt det var att åka dit idag! Det kändes verkligen bra att kunna dela information med någon som kan prata med en,ge råd, och lyssna. Jag hade tillochmed någon slags AHA-moment. Jag uppmanar verkligen att alla borde gå och prata med någon. Vi alla behöver någon utomstående som kan lyssna och försöka på något sätt hjälpa en.
Dock så förstår jag varför många blir besvikna när de väl gör det.
Jag var en av de tills jag träffade min nuvarande. Terapi med en kurator tex är meningslöst, iaf för min del. Att bara prata i en hel timme om vad som hänt under veckan är så meningslöst. Det är väl ofta så..

När jag var klar drog jag iväg till barkaby och kollade på lite saker. Är ganska slut nu.. ska sömsa strax.
Helt konstigt.. jag vaknar upp utav att jag hör mig själv snarka? :) men det är bara när jag väl somnar in. Sjukt jag som aldrig snarkat tror jag.




Change your heart
Look around you
Change your heart
It will astound you
I need your lovin'
Like the sunshine

Everybody's gotta learn sometime

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0