118 700 ÄR ETT JÄVLA FIASKO!


Ja de kan suga *** F*ckers!!'
J
ag sökte jobb häromdan och jag såg annonsen att de sökte nya kundtjänst medarbetare. Jag sökte för det jobbet och fick ett samtal om att jag skulle på informationsmötet idag. Oftast om man går på informationsmöte så är det så att man ska få jobbet.
Jag åkte ända till solna från hagsätra och när jag väl kommer fram är det 6-7 tjejer i ett rum som blev lika blåsta som jag men de var ju bara dummare än dummast.Hursomhelst.. då kommer arbetsledaren in och frågar " Är det någon som har jobbat med försäljning innan?" Jag svarar Ja! det var då jag började att undra vafan har det med saken att göra?
Han börjar att babbla om att man ska sälja annonser till företag och blablablabla och en massa med prat om att man tjänar 120 000 i mån. JÄVLA BULLSHIT! fan vad arg jag blev
jag stack därifrån skitförbannad. Jag kan inte ens fatta att jag slösade min tid på det aset.

Jag är iallfall hemma nu skönt.. jag har som tur fått en massa med andra jobberbjudanden och inga av de har något med försäljning på det sättet att göra. Idag kommer jag väl inte göra så mycket.. mår lite dåligt idag. Ont i bröstvårtorna och i magen,huvudet. Inte min dag idag typ!
Hoppas att ni haft en bättre dag än jag. XOXO

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0