Änglar och demoner


Hej! Hoppas ni har haft en bra helg.. det har jag iallfall. Förutom mina psykbrott som jag har mellan jämna mellanrum så har det funkat bra. Skönt att jag kan skylla på mina hormoner.. Jag var och kollade på Änglar och demoner igår. Den var ganska ok, inte lika bra som jag hade förväntat mig men det brukar ju oftast vara så.. när det är mycket PR för en film är den oftast skit. Jag trodde filmen skulle visa Illuminatis riktiga sidor och vad de egentligen är men tydligen inte. Jag har ju forskat ganska mycket om de, kanske därför jag blev besviken.
Innan filmen igår kväll var vi (jag och Jeppe) nere i kungshallen och käkade,softade,snackade lite med hans brorsa.
Jag är glad att jag mår bra nu.. det är så sällan jag gör det. Jag uppskattar verkligen tiden där jag mår bra och inte låter problem och mitt psyke stå i vägen för min lycka.
Annars har det väl inte hänt mycket mer.. tagit det lungt. varit på psyk idag och hämtat ut mediciner..njöt verkligen av vädret. JAG ÄLSKAR REGN!

Jag ska väl göra iordning middan strax Tudelu!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0